magazin medya unlu manken haber magazinkolik
Arama:

22 Ekim 2014 Güncelleme: 21.10.2014 21:36
Nurcan SABUR magazin haber Nurcan SABUR
TÜRKİYE`NİN OPRAH WİNFREY`İ OLMA YOLUNDASIN ESRA EROL, SAKIN VAZGEÇME!
Ana sayfa
Müzik
Magazin
Medya
Sağlık
Medya
Spor Magazin
Röportaj
Magazin Güzeli
Haber Basliklari
Mekan
Moda
Sinema
TV
Radyo
Astroloji
Magazin Disi
Yorumlar
Iletisim
Üyelik
Künye
Füsun OLGAÇ
EKİM`İN SON YARISINDA YERLİ VE KOMEDİ FİLMLERİ ÖN PLANDA!..
Banu NOYAN
BİREY OLARAK"DELİ", TAKIM OLARAK "ZIRDELİ"YİZ!..
Özlem MEKİK
SOKAK KÜLTÜRÜNÜN VAZGEÇİLMEZ LEZZETİ SİMİT!
Hulûsi TUNCA
OYA AYDOĞAN`A KULAK KABARTTIM.. "AMA.." DİYECEĞİM AMA..
Murat ÖKTEM
KADIRGALI CEHALETE CEVAP : `"BİZ SENİ ORAYA GETİRENİZ !.."
Seyhan ERDAĞ
BİR BEBEK BEZİ İNSANI İŞİNDEN EDER Mİ?
Zeliha SUNAL
Okyanusları akvaryuma sığdırdım.... MURAT GÖĞEBAKAN`IN ARDINDAN!
Ayşenur YAZICI
"PATRON MUTLU SON İSTİYOR" FİLMİNE GİTMEK İÇİN 3 NEDEN

http://www.bingogalaxy.co.uk

Eliz Sakuçoğlu Tüm Başlıklar
Konu ile ilgili 8 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 |   Sonraki   Son
1 Murat Boz... 7 YILLIK SEVGİLİSİNDEN AYRILDI MI?
Ünlü popçu Murat Boz 7 yıllık sevgilisi Eliz Sakuçoğlu'nun fotoğraflarını sildi, takipten çıkardı.
Yayın Tarihi :16/07/2014 14:03
2 Murat Boz...YARI ÇIPLAK POZU 'İNSTAGRAM' I SALLADI!
Murat Boz yarı çıplak fotoğrafını Instagram'a koydu, sosyal medyada olay yarattı...
Yayın Tarihi :28/01/2014 09:33
3 Murat Boz... EVLİLİK YALANLAMALARI "FOS"ÇIKTI...İŞTE BELGE!..
Eliz Sakuçoğlu ile evlenip boşandığı haberlerini sürekli yalanlayan Murat Boz, bakalım bu belgeye ne diyecek!
Yayın Tarihi :31/10/2012 14:41
4 Murat Boz... ASKERLİK İÇİN SAHTE EVLİLİK YAPTIĞI İDDİA EDİLDİ!
Şarkıcı Murat Boz'un uzun zamandır birlikte olduğu sevgilisi ve menajeri Eliz Sakuçoğlu ile Almany'da evlenip, 4 yıl sonra Diyarbakır'da boşandığı iddia edilidi.
Yayın Tarihi :31/10/2012 11:53
5 Murat Boz... TAKKE DÜŞTÜ KEL DE GÖZÜKTÜ, MEMELER DE!
Murat Boz da sonunda tatil sezonunu açtı, sevgilisi Eliz Sakuçoğlu ve aileleriyle birlikte Bodrum'dan denize açıldı.
Yayın Tarihi :03/08/2012 03:11
6 Murat Boz-Eliz Sakuçoğlu... TATİL ZEHİR OLDU!
Hindistan'a THY uçağıyla giden Murat Boz ve Eliz Sakuçoğlu, "THY ? Valizim açılmış, şampuanlarım dökülmüş, ayrıca tüm değerli takılarımı valizimden çalan çalışan Allah'ından bulsun" yorumu yaptı.
Yayın Tarihi :22/07/2012 18:35
7 Murat Boz'un sevgilisi Eliz Sakuşoğlu... ERKEĞİME 24 SAAT HİZMET EDERİM...
Murat Boz'un hem sevgilisi hem imaj danışmanı kendini geyşa olarak adlandırıyor...
Yayın Tarihi :10/09/2008 01:56
8 PESS !.. BUNUN ADI RESMEN DENİZDE SEKS!..
Bugüne dek sessiz ve mütevazi halleriyle tanıdıımız yakışıklı popçu, bir açıldı, pir açıldı... Bodrumda sevgilisiyle adeta seks şov yapan bu popçu kim mi?... --->Öğrenmek için TIKLAYINIZ...
Yayın Tarihi :29/07/2008 23:48
Konu ile ilgili 8 adet haber bulunmuştur.
İlk   Önceki   | 1 |   Sonraki   Son